Ciscoの500-052 最新な問題集認証試験の最新の訓練の手引き

我々ShikenPASSは最も頼もしいアフターサービスを提供します。あなたはCiscoの500-052 最新な問題集問題集をご購入になってから、我々は一年間の無料更新サービスを提供します。その一年の間、我々の専門家たちは毎日500-052 最新な問題集問題集の更新を検査しています。もし更新されたら、すぐにお客様を知らせます。お客様の持っているのはずっと最新版のですから、安心で500-052 最新な問題集試験を準備することができます。

あなたは我々ShikenPASSの提供するIT試験のためのソフトを使用したことがありますか?もしあったら、あなたは我々のCiscoの500-052 最新な問題集試験のソフトウェアを使用することを躊躇しないでしょう。そうでない場合、今回使用してからあなたがShikenPASSを必要な選択肢として使用できるようになります。私たちが提供するCisco500-052 最新な問題集試験のソフトウェアはITエリートによって数年以来Cisco500-052 最新な問題集試験の内容から分析して開発されます、オンライン、PDF、およびソフトウェアが3つのバージョンあります。あなたの気に入る版を選ぶことができます。

500-052試験番号:500-052
試験科目:「Deploying Cisco Unified Contact Center Express」
一年間無料で問題集をアップデートするサービスを提供いたします
最近更新時間:2017-10-15
問題と解答:全50問 500-052 クラムメディア

>> 500-052 クラムメディア

 

NO.1 The Cisco Unified Real-Time Monitoring Tool enables you to perform which three actions?
(Choose three.)
A. Monitor the Cisco Unified CCX CTI port status and take corrective action.
B. Monitor the WAN link status.
C. Download log files from Cisco Unified CCX nodes.
D. Monitor the replication status of historical data store.
E. Check the number of active calls in the Cisco Unified CCX system.
F. Plot and view performance data.
Answer: A,C,F

500-052 短期   500-052 ガイド   

NO.2 Which two resource selection criteria are available for a chat Contact Service Queue? (Choose
A. Most skilled
B. Longest available
C. Least skilled
D. Most handled contacts
Answer: A,B

500-052 一番   

NO.3 An organization wants to collect an account number from a customer via IVR prompting Then
the customer wants to use a keystroke macro to insert the account number into the account number
field in the agent CRM desktop application. The keystroke macro will also initiate the CRM desktop
application and execute a database lookup from the CRM database server, in order to retrieve the
customer record
Which product provides these capabilities at the lowest cost?
A. Cisco Unified IP IVR
B. Cisco Unified CCX Standard
C. Cisco Unified CCX Enhanced
D. Cisco Unified CCX Premium
E. Cisco Unified CCX Enterprise
Answer: C

500-052 日本語版   500-052 参考   

NO.4 Cisco Finesse supports the use of custom call variable layouts.
How does the agent desktop determine which layout to use?
A. The name of the layout is passed to the agent desktop via a keyword variable that is named user
layout.
B. The layout is associated to the CSQ definition.
C. The layout is associated to the desktop layout under Team Resources.
D. The layout is associated to the team under Team Resources.
Answer: A

500-052 虎の巻   

ShikenPASSは最新の300-165試験問題集と高品質の300-175認定試験の問題と回答を提供します。ShikenPASSの1z0-961 VCEテストエンジンと70-345試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質の070-345トレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。

記事のリンク:http://www.shikenpass.com/500-052-shiken.html